От София съм. Ми в сервиз където имат машина за смяна на фреон. Има ли нещо специфично за Алфите
Известие
Collapse
No announcement yet.
Защо Климатика не работи??Алфа 145 ЖТД
Collapse
X
-
Колеги,помогнете! Значи, ето какво ми сториха с климатика - сменям кондензатор-нов, компресор-втора ръка, всички тръби презаварявани където изпускат, нов вентилатор(втора ръка) Резултатът след всичко това - климатика работи 40-50 минути и спира да работи. Отивам пак, викат всичко е ок, трябва нещо по електриките да се види. Но там всичко си е наред. След което от сервиза заключиха, че държи високо налягане понеще не може да се охлади добре кондензатора и компресора изключва. Добрее. Решението на това беше, че трябва двоен вентилатор. По принцип май е единичен за мойта кола, но както и да е, купувам от моргата двоен, пригодяват го да пасне в купето, връзват го да духа на макс нон-стоп, без вариатор и климатика заработва. Да ама след около 1000 км вече отново не работи.И сега се чудя какво вече да правя, да сменя и филтър-дехидратора, дали ще помогне, или да си взимам нов вентилатор?...Вече набих една бала пари в тоя климатик и пак не работи, направо ми се реве...Кажете някой читав сервиз, че ги изредих три и просто..._________________________
ALFA 146 1.9 JTD '00
http://www.youtube.com/watch?v=JIOdc0o0IOA
LANCIA DELTA II 1.6 mono '93
Comment
-
Първоначално публикувано от DSlavev Покажи съобщениеkolev е абсолютно прав, ако няма фреон в системата компресора изобщо не включва. Миналата година зареждах фреон в Младост и ми взеха към 80лв/ не сам много сигурен за точната сума/, като предварително надуха с въздух системата да я проверят за течове.
Comment
-
Здравейте колеги . Колицата ми е 146 1.9 ТД 1998г с . Климатроник йок. Днес сипах 200г фреон и компресора не тръгна. И утре ще почна да се ровя за проблема по схемата която е дадена в темата . Та въпроса ми е частите от 1.9 тд и ТС моторите еднакви ли са или има разлика . Защото имам 146 1.4 ТС за донор и ако нещо не е наред направо да свалям от нея .
Comment
-
Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщениеЗдравейте колеги . Колицата ми е 146 1.9 ТД 1998г с . Климатроник йок. Днес сипах 200г фреон и компресора не тръгна. И утре ще почна да се ровя за проблема по схемата която е дадена в темата . Та въпроса ми е частите от 1.9 тд и ТС моторите еднакви ли са или има разлика . Защото имам 146 1.4 ТС за донор и ако нещо не е наред направо да свалям от нея .Компресора гледа ли го някой които разбира от какива раб. бошон да не е изгорял.
Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
ех.. Малкото КуВе
sigpic
Comment
-
Утре ще лягам под колата , че преди време обърках климатика с алтернатора и взех че му смених ремъка понеже ми свиреше ( После научих кое какво е ) и все си мисля че отдолу кабелите не са наред. Ще видя ако успея да направя нещо ще е добре ако не стъклата долу и когато му дойде времето , тогава ще се прави.
Comment
-
Ако има такъв датчик за налягането в системата на климатика, то не би ли трябвало този датчик да е изведен на таблото с някаква индикация... иначе файда много много няма от този датчик... Не би ли трябвало да не е задължително компресора да спира при липса на фреон? Аз имам същия проблем с климатика, но не съм много убеден, че компресора не се включва поради липса на фреон, по скоро ме навява на мисълта че е еладжийска история това... бушон реле слаба връзка...
Comment
Comment